Bijna op reis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Luna Loos - WaarBenJij.nu Bijna op reis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Luna Loos - WaarBenJij.nu

Bijna op reis!

Door: lunavanderloos

Blijf op de hoogte en volg Luna

11 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het zover; voor een paar maanden naar Sri Lanka! De spanning begint nu wel een beetje toe te slaan, maar het is wel ''goede'' spanning. Ik ben zo benieuwd hoe het er is! Vooral fijn om eraan te denken dat ik vanaf donderdag 13:00 kan genieten van een aangename temperatuur (30 graden).

Met deze blog wil ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn reisavonturen. Laat een berichtje achter als je dat leuk vindt :) (dan blijf ik ook een beetje op de hoogte van de gebeurtenissen in Nederland!).

Liefs,
Luna

• 11 Oktober 2011 - 08:43

Merel:

Hooi schatje:)
    Yeahh^^ we kunnen bijna gaan:)
    Ik heb er zuperrr veel zin in!

maar.. Ik ga je nu even bellen voor het inchekken enzo:)

xx Loves

p.s. Leuke foto:D

• 11 Oktober 2011 - 13:55

Arina:

Hoi Luna en Merel,
    We wensen jullie een heel goede reis en zuperrr veel plezier in Sri Lanka! Lekker genieten!!! Oh ja, en af en toe ook nog een beetje werken hè? We zijn benieuwd naar alle verhalen hoor en vooral naar de duikverhalen natuurlijk :-) We gaan het volgen.
    Groetjes,
    Hans en Arina

• 11 Oktober 2011 - 16:54

Florine:

Luun!!! Ik wens je vast heeeeeeeeel veel plezier en succes op je reis!!! Wat een ervaring wordt dit voor je zeg! Geniet van alles wat je ziet, doet, ruikt, proeft, ervaart.. Gewoon van alles hahah! Ik ga al je verslagen volgen, want ik ben heel benieuwd wat voor avonturen je allemaal gaat meemaken.
    Maak ons maar jaloers met die 30 graden... Maar vergeet niet: het is daar wel een hele natte 30 graden haha!

Goeie (laaaaaange) reis!!
    Liefs,
    florine

• 13 Oktober 2011 - 08:32

Kyra:

Heey!
    Ik ga jullie verhalen helemaal volgen hoor :) Door die verhalen te lezen lijkt het altijd alsof je zelf al wat meer van de wereld hebt gezien ;)
    In iedergeval super veel plezier! Zuig alle mooie dingen in je op en laat ze niet meer gaan!
    XX Kyra