Bijna op reis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Luna Loos - WaarBenJij.nu Bijna op reis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Luna Loos - WaarBenJij.nu

Bijna op reis!

Door: lunavanderloos

Blijf op de hoogte en volg Luna

11 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het zover; voor een paar maanden naar Sri Lanka! De spanning begint nu wel een beetje toe te slaan, maar het is wel ''goede'' spanning. Ik ben zo benieuwd hoe het er is! Vooral fijn om eraan te denken dat ik vanaf donderdag 13:00 kan genieten van een aangename temperatuur (30 graden).

Met deze blog wil ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn reisavonturen. Laat een berichtje achter als je dat leuk vindt :) (dan blijf ik ook een beetje op de hoogte van de gebeurtenissen in Nederland!).

Liefs,
Luna

  • 11 Oktober 2011 - 08:43

    Merel:

    Hooi schatje:)
    Yeahh^^ we kunnen bijna gaan:)
    Ik heb er zuperrr veel zin in!

    maar.. Ik ga je nu even bellen voor het inchekken enzo:)

    xx Loves

    p.s. Leuke foto:D

  • 11 Oktober 2011 - 13:55

    Arina:

    Hoi Luna en Merel,
    We wensen jullie een heel goede reis en zuperrr veel plezier in Sri Lanka! Lekker genieten!!! Oh ja, en af en toe ook nog een beetje werken hè? We zijn benieuwd naar alle verhalen hoor en vooral naar de duikverhalen natuurlijk :-) We gaan het volgen.
    Groetjes,
    Hans en Arina

  • 11 Oktober 2011 - 16:54

    Florine:

    Luun!!! Ik wens je vast heeeeeeeeel veel plezier en succes op je reis!!! Wat een ervaring wordt dit voor je zeg! Geniet van alles wat je ziet, doet, ruikt, proeft, ervaart.. Gewoon van alles hahah! Ik ga al je verslagen volgen, want ik ben heel benieuwd wat voor avonturen je allemaal gaat meemaken.
    Maak ons maar jaloers met die 30 graden... Maar vergeet niet: het is daar wel een hele natte 30 graden haha!

    Goeie (laaaaaange) reis!!
    Liefs,
    florine

  • 13 Oktober 2011 - 08:32

    Kyra:

    Heey!
    Ik ga jullie verhalen helemaal volgen hoor :) Door die verhalen te lezen lijkt het altijd alsof je zelf al wat meer van de wereld hebt gezien ;)
    In iedergeval super veel plezier! Zuig alle mooie dingen in je op en laat ze niet meer gaan!
    XX Kyra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

21 December 2011

Vaarwel aan ons ananas-walhalla

01 December 2011

Walvissen & cyclonen, geen goede combinatie

06 November 2011

Cultuur en gekte

23 Oktober 2011

Eindelijk wat nieuws van mij

11 Oktober 2011

Bijna op reis!
Luna

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 15279

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 31 Mei 2017

Australië

05 Augustus 2014 - 22 December 2014

Noorwegen

11 Januari 2012 - 11 April 2012

Cambodja

12 Oktober 2011 - 20 December 2011

Sri Lanka

Landen bezocht: