Klaar voor een nieuw avontuur - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Luna Loos - WaarBenJij.nu Klaar voor een nieuw avontuur - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Luna Loos - WaarBenJij.nu

Klaar voor een nieuw avontuur

Door: lunavanderloos

Blijf op de hoogte en volg Luna

10 Januari 2012 | Nederland, Almere Stad

Morgen is het al weer zover! Op het vliegtuig naar Cambodja. Niet te geloven dat ik over een paar uur in mn eentje op het vliegveld van Phnom Penh sta....
Ik vind het wel heel spannend natuurlijk, zeker nu zo kort voor vertrek, maar ik heb er enorm veel zin in! En ik ben er klaar voor: tas gepakt, mp3 opgeladen en camera gebruiksklaar!

Hier kunnen jullie mij weer volgen (alhoewel er op mijn bestemming niet erg veel internetmogelijkheden zijn)en lezen wat voor dingen ik dit keer meemaak.

Veel liefs,
Luna

  • 11 Januari 2012 - 09:20

    Opa En Oma Kroes:

    Dag Luna,

    We wensen je, nu er nog verbinding mogelijk is, een fijne en interessante reis met veel moois en spannends..... maar niet al te spannend. Goede vlucht en happy landings.

    Opa en Oma

  • 11 Januari 2012 - 10:23

    Renske En De Rest:

    Hoooii,,

    heel veel plezier! goede vlucht en we horen van je!!!
    xx

  • 11 Januari 2012 - 13:02

    Zegerien:

    Toitoitoi en geniet....je weet dat ik alles nu met een andere bril op ga lezen:)...

  • 11 Januari 2012 - 17:27

    Henok:

    Ik wens je een goede reis en veel plezier in Cambodja. Maak er iets leuks van en geniet er van.

    Veel liefs,
    Henok

  • 12 Januari 2012 - 19:08

    Tante Jet:

    dag schat, ik denk aan je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Luna

Actief sinds 10 Sept. 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 15272

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 31 Mei 2017

Australië

05 Augustus 2014 - 22 December 2014

Noorwegen

11 Januari 2012 - 11 April 2012

Cambodja

12 Oktober 2011 - 20 December 2011

Sri Lanka

Landen bezocht: